سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج گرمایشی و سرمایشی

پکیج شوفاژ

 پکیج شوفاژ دستگاهی است که می تواند آبگرم مصرفی (دوش، آشپزخانه و روشویی) و همچنین آب داغ گرمایش (رادیاتور، گرمایش از کف و فن کوئل) را تامین نماید. در واقع پکیج شوفاژ قابلیت یک موتورخانه را در یک بسته کوچک (پکیج) فراهم نموده که دارای مزایای زیادی است. پکیج دیواری، که معمولا نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتبر دنیا تایید می گردد، علاوه بر تامین گرمایش داخل خانه یا محل تجاری، از طریق رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آبگرم بهداشتی را نیز به صورت فوری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

مستقل بودن دستگاه پکیج در هر واحد مسکونی و امکان دسترسی آسان  و سریع به دستگاه ، تنظیم دلخواه دمای آب مصرفی و رادیاتور، اشغال فضای کمتر پکیج، تعمیرات پکیج با حداقل هزینه ، مصرف بهینه سوخت و بازدهی بالا از جمله مزیت های پکیج می باشد .

معایب پکیج شوفاژ نسبت به موتورخانه

  • افزایش هزینه برای مجتمع های بالاتر از 10 واحد
  • حجم آبدهی آبگرم بهداشتی کمتر از موتورخانه
  • سرد شدن رادیاتورها هنگام استفاده طولانی مدت از آبگرم مصرفی
  • اشغال فضایی معادل یک کابینت از آشپزخانه یا تراس

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت‌ها از نظر عملکردی شبیه به اسپلیت‌ها می باشند و در دسته دستگاه سرمایشی و گرمایشی قرار دارند،یک داکت اسپلیت‌ می‌تواند به تنهایی تهویه هوای محیط یک مجتمع بزرگ را به کمک کانال کشی انجام دهد. که انواع مختلفی دارند و مطابق با نیاز محیط می توان یکی از انواع داکت اسپلیت را تهیه نمود. همانطور که گفته شد مهمترین نکته در ابتدای نصب داکت اسپلیت این است که هر چند وقت یک بار باید سرویس داکت اسپلیت را انجام دهید زیرا اگر تعمیرات داکت اسپلیت را به تاخیر بیاندازید حتما مجبور به تعمیر آن با هزینه تعمیرات داکت اسپلیت خواهید شد. به طور کلی داکت اسپلیت به نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که از دو قسمت یونیت داخلی (هوا ساز) و یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است.

تعمیرات سولاردام

 

سولاردوم(سولاردام)  نیز مانند همه وسایل برقی لوازم خانگی و یا دیگر لوازم برقی آشپزخانه بعد از گذشت مدت زمانی کار کردن، نیازمند سرویس خواهد شد و یا احتمالا بر اساس کارکرد زیاد به علت فرسودگی احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد، در این صورت باید از متخصصان و کارشناسان با تجربه در امر تعمیرات سولاردام  در مراکز نمایندگی تعمیرات سولاردام کمک گرفت و برای رفع مشکلات و تعمیرات سولاردوم(سولاردام) اقدام کرد.جالب است بسیاری از افراد به دلیل داشتن تخصص در تعمیرات سولاردوم (سولاردام) خود به تنهایی به تعمیر سولاردام می پردازند.

اکثر افراد هر روز از سولاردوم (سولاردام) استفاده می کنند ولی هیچ چیز در رابطه با نحوه عملکرد آن و یا حتی چگونگی نگهداری مورد نیاز یا آسیب های احتمالی آن نمی دانند و آگاهی لازم را ندارند ، اگر افراد بدانند نحوه صحیح استفاده و مراقبت از سولاردوم (سولاردام) نقش بسزایی بر افزایش طول عمر آن دارد، حتما به دنبال آگاهی بیشتر جهت یادگیری و مراقبت و نحوه صحیح استفاده از سولاردوم (سولاردام) خواهند بود.

کولرگازی و اسپیلت

 

کولر گازی و اسپیلت به دو بخش تقسیم بندی شده اند که یک قسمت از آن در داخل اتاق قابل نصب است  و دیگری در خارج از اتاق و گاها در بالای پشت بام وصل می کنند که در اصل بخش بیرونی موتور یا کمپرسور کولر گازی و اسپیلت محسوب می شود. همکاران متخصصین ما در ژاو سرویس برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت مهارت بسیار بالایی دارند و کلاسهای آموزشی را به خوبی سپری کرده اند و دارای اطلاعات بروز هستند ،  شما می توانید با خیال راحت در کم ترین زمان ممکن کولر گازی و اسپلیت خود را با کمک ژاو سرویس با هر برند و نوعی تعمیر و سرویس کنید.