سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریع ترین راه طلاق

طلاق توافقی ؛ سریع ترین راه طلاق

در حقیقت این نوع طلاق ساده ترین راه طلاق است. طلاق توافقی سریع و ارزان است به همین علت اکثر زوجین به این شیوه ی طلاق بیشتر تمایل دارند. در این  شیوه ی طلاق که سریع ترین راه طلاق نیز هست زوجین با موافقت و رضایت یکدیگر اقدام به گرفتن حکم طلاق می کنند . مدت زمان طلاق توافقی از یک هفته تا بیست روز متغیر است که نسبت به طلاق غیر توافقی شرایط آسان تری دارد و در مدت زمان کمتری صورت میگیرد.

طلاق غیر توافقی ؛ طولانی ترین راه طلاق

طلاق غیر توافقی سخت ترین نوع گرفتن طلاق محسوب می شود مخصوصا اگر از جانب زن درخواست طلاق مطرح شود. به هیچ وجه سریع محسوب نمی شود. متاسفانه در قانون مدنی در ماده ی 1133 برای طلاق مرد شرایط خاصی پیش بینی نگشته است اما در تبصره ی همین ماده برای طلاق زن شرایط مقرر داشته است که در مواد 1119، 1129 و 1130 ذکر شده است . اگر شرایط مواد مذکور احراز شود زن با اثبات آن در دادگاه می تواند درخواست طلاق خود را به نتیجه برساند. اگر به دنبال سریع ترین راه طلاق غیر توافقی هستید ، اتخاذ وکیل بهترین گزینه است.
مزیت این طلاق در این است که در صورت اثبات، دادگاه حکم را صادر می کند و شوهر را نیز ملزم به پرداخت تمامی حق و حقوق زن می کند. از مشکلات اساسی این نوع طلاق زمان بر بودن آن است . اگر زن به دنبال سریع ترین راه طلاق است و میخواهد از این راه نیز اقدام کند بهتر است از طریقوکیل طلاق سریع و ارزان استفاده کند .
اگر شما ساکن غرب تهران هستید می توانید از طریق سایت آوای وکیل به وکیل طلاق و خانواده سعادت آباد دسترسی پیدا کنید. شایان ذکر است هر پرونده حقوقی راه حل مخصوص به خود را دارد و روند دادگاه ها نیز از پیچیدگی هایی برخوردار است که بهتر است از طریق وکیل اقدام به آن ها نمود. در این صورت پیروزی شما در دادگاه قطعی تر می شود. شما می توانید برای انجام مشاوره حقوقی و گرفتن وکیل طلاق و خانواده سعادت آباد به سایت آوای وکیل مراجعه کنید.