سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوهی ترمیم دندان با استفاده از لایت کیور

نحوه‌‌ی ترمیم دندان با استفاده از لایت کیور :

هنگامیکه دندانها به پوسیدگی دچار می شوند باید قسمتهای پوسیده شده‌ی دندان برداشته شود و بعد با مواد ترمیمی جایگزین شود. مواد ترمیمی برای پرکردن پوسیدگی دندان دارای انواع مختلف است؛ از جمله کامپوزیت، آمالگام، سرامیک، طلا و… که دندانپزشک با توجه به موقعیت و جایگاه دندان و همچنین شرایط یکی از این مواد را انتخاب می کند.
از بین موادهایی که نام برده شد کامپوزیت ها باید با استفاده از دستگاه لایت کیور به آن ها نور تابانده شود تا در دندان خشک و سفت شوند. آمالگام در مدتی طولانی به عنوان تنها ماده‌ی پرکننده دندان استفاده میشد که رنگ تیره ای هم داشت اما امروزه مواد دیگری نیز مانند کامپوزیت‌ها برای این کار استفاده میشوند و به دلیل این که با رنگ دندانها متناسب هستند از طرفداران بیشتری دارند ، کامپوزیت بیشتر برای دندان های جلویی که بیشتر در معرض مشاهده هستند کاربرد دارند. کامپوزیت هایی که امروزه دندانپزشکان برای بیماران استفاده می کنند حالت خمیری مانندی دارند که کامپوزیت های نوری نیز نامیده می شوند چرا که با تابش نور شروع به سفت شدن می کنند.
فروشگاه اینترنتیاول دنتالبا در نظر داشتن راحتی در خرید محصولات موردنظر برای دندانپزشکان و شرکت‌های مربوطه اقدام به فروش مواد دندانپزشکی به سراسر نقاط ایران و به خصوص انواع آمالگام، کامپوزیت و همچنین فروش تجهیزات دندانپزشکی از طریق اینترنتی همراه با تعهد اخلاقی خود کرده است.
شما میتوانید با خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی از فروشگاه اینترنتی اول دنتال از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید.